sobota, 1 czerwca 2013

Powitanie (:

Witam na moim nowy blogu ze starym/nowym opowiadaniem (:
Acute Love to może znana przez kogoś kiedyś pod tytułem Acid Love. Kiedyś zaprzestałam publikacji tego opowiadania ze względu na jego beznadziejność i niski poziom, teraz okazało się, że na prawdę je lubię, lubię jego bohaterów, więc postanowiłam pisać je na nowo. Wiele rzeczy zostanie zmienionych, jednak główny aspekt nie. Będzie o zwykła historia o miłości przyprawiona kilkoma nieporozumieniami. Prawdopodobnie będzie więcej o przeszłości chłopaków, bo warto, żeby było wiadomo, dlaczego postępują tak a nie inaczej. I tak zaczynamy od prologu, który jest zupełnie nowy. Pokazuje postaci, które kilku z was pamiętają z końca opowiadania, no i głównych bohaterów (:
Zapraszam do czytania i komentowania, bo nic tak nie motywuje, jak kilka słów dobrej krytyki a jeszcze bardziej pochwały. (:

1 komentarz:

  1. U mnie 4 rozdział się pokazał, więc radujmy się, bo miałam wieeele problemów z umieszczeniem go XDD. www.pozbawieni-skrzydel.blogspot.com
    Zapraszam~!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy