wtorek, 10 marca 2015

Nominacja na rozgrzewkę



Strasznie długo mnie nie było, najpierw studia, potem praca teraz brak pracy... jedynym plusem obecnie jest to, że ruszyłam z opowiadaniem, w końcu. Więc wracam (: dzisiaj co prawda z małą rozgrzewką ale do końca tygodnia będzie nowy rozdział. Obiecuję. (cholera napisałam to)

Tak więc dzisiaj LA, nadrabianie zaległości i jedziemy ;p Jest to moja druga naminacja (pierwszą jakoś przemilczałam) dlatego odpowiem na wszystkie pytania ;p a co (:

Ah nominowana zostałam przez Dark Queen













Zasady:


,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie watorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


1. Co cie inspiruje?
Inspiruje mnie wiele rzeczy, w dużej mierze moje własne przeżycia, muzyka, poezja. Czasem, ale to czasem proza. Czasami bawię się w gry twórcze, żeby nie zapomnieć jak trzyma się długopis.


2. Czemu akurat ta tematyka?
Trudne pytanie, chciałam napisać opowiadanie o wyjątkowej miłości, ale nie lubię kobiet, więc postanowiłam że tych kobiet za dużo w nim nie będzie. Nie jest to moje jedyne opowiadanie, mam ich naście, ale w większości bohaterami są mężczyźni, czasami też miłość męsko-męska.


3. Jakbyś opisała swoje życie?
Nudne, od kilku lat żyje jak w starym małżeństwie, żadnych problemów miłosnych, żadnych żali i rozpaczy, kochamy się z moim chłopakiem i tak sobie żyjemy już kilka lat razem kłócąc się co najwyżej o to że nie pozmywał, albo ja zostawiłam jedzenie na wierzchu i się popsuło. Serio, coś takiego naprawdę tworzy tamę twórczą, szczególnie, kiedy lubię opisywać negatywne emocje.


4. Czy miałaś kiedyś myśl żeby przestać pisać?
Odkąd uświadomiłam sobie, że prowadzę nudne życie myślę o tym non stop. Kiedyś pisanie było całym moim życiem, mało co robiłam innego, a teraz… teraz trzeba posprzątać, pozmywać zrobić obiad. I o la boga pójść do pracy (w tym momencie tą pracę znaleźć).


5. Czy twoim zdaniem blogowanie jest ucieczką przed rzeczywistością, czy wręcz przeciwnie?
Trochę rzeczywiście w tym ucieczki, mogę na chwilę skupić się na tym, żeby poprawić te przeklęte czcionki, bo coś świruje i nie wygląda tak jak ja chcę (kiedyś udostępnię PDF pokazujący jak wyglądają te opowiadania w moim wordzie, to zupełnie inna bajka - niestety wzrokowiec część treści przedstawia w formie)


6. Od czego jesteś uzależniona?
Od herbaty, ale tak na poważnie. Od kupowania herbaty. Herbatyzm to moja filozofia. Powiedz mi jaką herbatę pijesz, powiem ci kim jesteś.
Od książek.
Od kosmetyków. Jak ja uwielbiam kosmetyki.
Niestety już uzależniłam się od telefonu, na szczęście nie jest to ten poziom uzależnienia jak u mojej siostry (ta nie żyje jak nie ma w ręku swojego smartfona)


7. Z czego potrafiłabyś zrezygnować, a z czego nie?
Zrezygnować mogłabym z… czekolady. Byłoby trudno ale potrafiłabym.
A nie potrafiłabym z herbaty. Niestety.


8. Posiadasz jakiegoś pupila?
Posiadam. Franca się zwie i jest francą. I kotem po za tym. Wrednym kotem, który zawsze siada na kartkach chyba, że dasz mu usiąść na kolanach, to usiądzie.



9. Jakie książki zazwyczaj czytasz lub jakie opowiadania?
Wszystkie - serio. jestem po literaturoznawstwie, więc czytanie było przedmiotem moich studiów (na szczęście nie tylko) i to nauczyło mnie, żeby czytać wszystko od wysokiej literatury w postaci Ulissesa czy Absolomie, Absolomie... przez poezję aż do kiepsko napisanych bestsellerów takich jak chociażby 50 twarzy Greya. Kiedyś czytałam tylko to co mnie interesowało, teraz czytam wszystko i we wszystkim znajduje coś wartościowego - a co na taki optymizm mnie stać ;)


10. Czy twoi znajomi wiedzą o twoim blogu?
Nie, nie wiedzą. Jakoś się nie chwaliłam, chyba jestem za stara na bloga :)


11. Twoim zdaniem najlepsze promowanie własnej twórczości to…?
hmm... a trzeba było pójść na tą promocję sztuki... jak widać czytelników wiele nie mam, więc chyba nie wiem na ten temat za wiele ;p Ja promuję swoją 'sztukę' przy okazji, szukając czegoś ciekawego do czytania komentując dodaję link do mojego bloga, wychodzę z założenia, że to nie miłe, kiedy każę komuś zajrzeć do mnie nie próbując nawet zapoznać się z treścią danego bloga.



1. Jakie masz zainteresowania?



Japonia w ogromnym skrócie.
Literatura wszelaka.
Film z każdej strony.


2. Ulubiona piosenka?
Jedna? Requiem Mozarta? Lubię muzykę więc wybór jednej jest trudny.


3. Koty czy psy?
Koty!

4. Największe marzenie?
Przepraszam, ale marzenia to nie dla mnie.


5. Gdybyś mógł / mogła się cofnąć w czasie (nieważne o ile lat) to z jaką osobą chciałabyś się spotkać?
Mickiewicz. Muszę sprawdzić co ćpał.


6. Miejsce, które wydaje ci się najciekawsze to ...
Amsterdam uwielbiam do niego wracać tak jak do mojego łóżka ;P Moje łóżko też jest ciekawe... dzieje się tam magia ;)


7. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
Dragon Ball i Smerfy i Gumisie


8. W kinie najczęściej oglądasz: komedie / horrory / bajki animowane / inne (jakie filmy)?
Uwielbiam w kinie oglądać horrory, ale mój facet się boi więc oglądamy całą resztę - nie ważne jaki gatunek, ważne żeby film zapowiadał się dobrze


9. Gdybyś mógł / mogła zmienić w sobie jedną rzecz, co to by było?
Nogi.


10. Wada u ludzi, która najbardziej Cię irytuje to ...
Ocenianie innych z góry.


11. Czego się najbardziej boisz?
Siebie.



Moje pytania:


1. Książka/film której nienawidzisz? Dlaczego?
2. Dlaczego zacząłeś/aś prowadzić bloga?
3. Pamiętasz czasy bez internetu? Jak spędzałeś/aś wtedy czas?
4. Otwórz najbliższa książkę na dowolnej stronie i przeczytaj jedno losowe zdanie, zinterpretuj xD
5. Masz nieograniczoną ilość pieniędzy jak byś je zagospodarował/a
6. Książka która zmieniła Twoje życie?
7. W jakim wyimaginowanym świecie chciałabyś/chciałbyś się znaleźć? Kim chciałbyś/chciałabyś w nim być?
8. Twoje największe zboczenie?
9. Masz możliwość przeniesienia się w przeszłość, jaki okres wybierzesz? (nie przenosisz się w inne miejsce)
10. Książka, której przeczytanie pomijasz milczeniem, nie chce się do tego przyznać przed znajomymi?
11. Najlepszy napój na świecie?


Jacie! zadałam 11 pytań teraz jest problem bo mało nowych blogów znam, ale zaraz to nadrobimy:


Pierwsza nominacja wędruje do mojej dawnej czytelniczki, której też byłam a nawet jestem czytelnikiem czyli do Kimisia: www.pozbawieni-skrzydel.blogspot.com

....
na razie tyle. Niestety czytam blogi, które funkcjonują już bardzo długo a nie chcę na siłę teraz szukać. Jeśli znajdę kogoś innego wyślę mu linka do tego postu i już (:


______
nie sprawdzane pewnie masa błędów, poprawię, ale teraz muszę szykować się do wyjścia. (:

1 komentarz:

  1. Oh widzę, że w końcu dałaś oznakę życia XD Nie martw się ja też się zasiedziałam! I zgadzam się z tobą w kwestii kobiet, ja chyba tez mam jakiś uraz, bo cholera mnie bierze gdy widzę jakieś romansidła (i co za ironio!) sama próbuję wykreować nos top bohaterkę, która mnie przynajmniej irytować nie będzie...
    Wracając do tematu.. naprawdę cieszę się, że powróciłaś, przynajmniej będę miała od kogo czerpać wenę! :P
    I nie mogę doczekać się kontynuacji - chyba tak dla przypomnienia przeczytam sobie wszystko jeszcze raz.
    A więc pozdrawiam bardzo, bardzo serdecznie i życzę ogromu weny!
    A i zapomniałam - co do błędów, nie martw się człowiek od tego nie trafi do piekła, a przynajmniej ja jeszcze nie trafiłam, a powinnam... XD

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy